2014年7月4日

Official Website of Exodus: Gods and Kings

哇~~~終於有動作了。看樣子預告應該也可以期待了喔!

這邊這邊:Official Site - Exodus: Gods and Kings

到目前為止只有兩張以前就看過的照片,照片的 size 比以前的大,所以還是有價值啦。

關於劇情,有下面的描述:
 From acclaimed director Ridley Scott (Gladiator, Prometheus) comes the epic adventure “Exodus: Gods and Kings,” the story of one man’s daring courage to take on the might of an empire. Using state of the art visual effects and 3D immersion, Scott brings new life to the story of the defiant leader Moses (Christian Bale) as he rises up against the Egyptian Pharaoh Ramses (Joel Edgerton), setting 600,000 slaves on a monumental journey of escape from Egypt and its terrifying cycle of deadly plagues. The film’s writing credits are: Screen Story by Bill Collage & Adam Cooper, Screenplay by Steven Zaillian.

如果我的理解沒錯,其實當年的迪士尼動畫的『埃及王子』就是出埃及記的故事。我是沒看啦,所以到目前我還是搞不懂到底摩西是怎樣的背景。上面的英文敘述中提到導演會用到許多的視覺效果與 3D 技巧。唔,我是真的對 3D 沒興趣啊。到時候我要看哪個版本啊...(現在就煩惱會不會太早?)

到目前為止,台灣福斯還沒有啥消息。

沒有留言: